31.08.18

Park West : de verkoop wordt gelanceerd!

Deze maandag 3 september begint de verkoop van Park West, een nieuw residentieel project gelegen in het hart van de Europese wijk in Brussel met een adembenemend uitzicht op het Jubelpark, de groene long van de stad.

Het project biedt 62 bevoorrechte appartementen, 4 eenheden voor vrije beroepen, parkeergarages en vele fietsstallingen. Van de studio tot het appartement met 3 slaapkamers, de Park West-accommodaties bieden een droomomgeving en een centrale positie om een actief leven te leiden tussen cultuur, vrije tijd, werk en uitstapjes met familie of vrienden.

«Het is een project met een enorm potentieel: een unieke locatie tussen het park en de Europese instellingen, directe toegang tot de hoofdassen en de belangrijkste vervoersverbindingen van de stad en in de onmiddellijke nabijheid van alle diensten die een gezin dagelijks nodig heeft» legt Frédéric Berleur uit, verantwoordelijk voor de ontwikkeling.

• Park West : de verkoop wordt gelanceerd!

Met zijn 5800 m², verdeeld over twee gebouwen, voldoet Park West aan de hoogste normen voor energieprestaties en aan de nieuwste EPB-eisen die een gezond klimaat in de appartementen en een geoptimaliseerd energieverbruik garanderen.

De bouwsite waar net begonnen is met de sloopwerkzaamheden loopt nog tot eind 2020. De marketing wordt ondertussen geleid door Victoire enerzijds en Latour et Petit anderzijds.

Alle informatie over het project is beschikbaar via www.park-west.be

Alle informatie over het project is beschikbaar via www.park-west.be

Over BPI Real Estate

BPI Real Estate is een vastgoedontwikkelaar met hoge toegevoegde waarde die in België, Polen en Luxemburg aanwezig is. Met de knowhow die het de voorbije 30 jaar verwierf, is BPI Real Estate voornamelijk actief op het vlak van residentieel vastgoed en vastgoed voor kantoren, handelszaken en diensten.

Door van bij de start van zijn projecten rekening te houden met energetische, maatschappelijke, bouwtechnische en technologische aspecten, slaagt BPI erin om een vernieuwende en milieubewuste vorm van stedenbouw te ontwikkelen, waardoor een aangename en harmonieuze leefomgeving kan worden gebouwd.

BPI maakt deel uit van CFE, een in 1880 opgerichte Belgische industriële groep met activiteiten op drie verschillende vakgebieden. De activiteiten van de pool ‘Baggerwerken, Milieu, Offshore en Infra’ worden uitgevoerd door DEME. De pool ‘Contracting’ omvat de activiteiten bouw, multitechnieken en spoor in België, Luxemburg, Polen en Tunesië. Tot de pool ‘Vastgoedontwikkeling’ tot slot behoren de vastgoedprojecten die BPI ontwikkelt. De groep CFE telt momenteel meer dan 7000 werknemers en is aanwezig op alle continenten.

CFE, dat op de Brusselse Euronext-beurs genoteerd staat, is voor 60,85 % in handen van Ackermans & van Haaren. Voor meer informatie, zie www.bpi-realestate.com

Frédéric Berleur
- Project Developer

fberleur@bpi-realestate.com

Morgane Stok
- Marketing & Communication Officer

mstok@bpi-realestate.com

Naverkoopdienst

Onze klantendienst biedt u bijstand, ook na het overhandigen van de sleutels van uw appartement, bijvoorbeeld voor het corrigeren van de eventuele foutjes die bij de oplevering gebleken kunnen zijn.